הסודות להבטחת הצלחה בכנס עסקי
במציאות שבה כנס עסקי הפך לאמצעי שכולם רותמים וכולם מפיקים, ולאור חשיבותן הרבה של מטרות הכנס, ההבטחה כי הכנס אכן יהיה מוצלח הפכה לאתגר קשה במיוחד. ישנם מספר דגשים חשובים אשר הקפדה דווקא עליהם עשויה להבטיח הצלחה. מדובר במספר כללים יעילים, ששמירה עליהם בהחלט מגבירה את הסיכוי להפוך "עוד כנס עסקי" לכנס עסקי מצליח. אז כיצד מוודאים שהאירוע העסקי לא יהיה עוד אירוע שדומה לאחרים ואולי אף מחוויר מול מאות אירועים דומים בשנה, ואיך מוודאים שהכנס שתפיקו יקלע למטרה? לפניכם כל הסודות להפקה ולארגון של כנס עסקי מצליח.
הסוד הראשון – לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן – בחרו מקום מתאים
על מנת שכנס עסקי יהיה מוצלח, על המפיקים להשקיע בראש ובראשונה ביצירת אוירה נכונה. לשם כך עליכם לבחור אולם אירועים מתאים לקיום הכנס. ישנן אפשרויות רבות לבחירת לוקיישן לכנס עסקי, וחשוב מאד להתאים את הלוקיישן הנבחר לסוג האירוע ולמספר המשתתפים בו.
הסוד השני – צרו אווירה טובה
עוד יתרמו לאווירה המבוקשת מוסיקת רקע מתאימה, בחירת ריהוט מעוצב, הקפדה על סידורי שולחנות והשקעת תשומת לב גם בפרטים הכי קטנים. לא משנה היכן מתקיים הכנס ואיזה חלל נבחר לקיום ההתכנסות, חשוב מאד שהחלל יהיה מקושט ונעים. כמובן, מפיקי אירועים המומחים בהפקת כנסים עסקיים ידעו בקלות לסייע לכם ליצור את האווירה הנכונה, בעזרתם של אמצעים מגוונים; אבל למרבה המזל, גם אתם יכולים לעשות זאת לבד.
לשם כך עליכם לפרוט את הפרטים הקטנים החשובים ולמצוא מישהו באזור שמספק את הסחורה. פרטים קטנים, לדוגמה, הם מפות וסידורי פרחים. בכל מקום בארץ ניתן למצוא אנשי מקצוע שיסייעו בעיצוב חלל כך שיתאים לכנס עסקי באמצעות סידורי פרחים. אם תחפשו סידורי פרחים בפתח תקווה (בהנחה ששם מתקיים האירוע), תוכלו לאתר נותני שירותים מתאימים וליצור בקלות ובזול את האווירה המתאימה.